online Schoenenwinkel Exclusieve Verkoop
Valuta 


Naar huis >  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

1.Required Delivery Information
 *** De informatie die nodig is voor de scheepvaart is uw volledige naam, adres en telefoonnummer. Houd er rekening mee dat we alleen maar uw bestelling schip door postcode en postbussen of soortgelijke adressen zijn niet beschikbaar voor de scheepvaart.
 *** Zorg ervoor dat u de juiste verzendadres in te voeren en contact nummer.
 *** Een ogenblik geduld 3-5 dagen voor de levering van uw object.
 *** Wij zullen uw volgnummer in 24-36 uur na ontvangst van uw geld te sturen.
 *** Tracking nummer om te controleren in: http://www.ems.com.cn/english-main. jsp
 Methoden 2.Tracking
 Na uw bestelling wordt verzonden, dan bieden wij u EMS tracking nummer. En website.
 Er zijn twee methoden om informatie te krijgen over ons,
 <1.> Bezoek onze website en opnieuw in te voeren om de update te controleren.
 Controleer uw e-mailadres, en zal updatestatus naar uw e-mailadres.
 Opmerking: (. Je kunt niet meteen met de tracking controleren NO Ja, even geduld met geduld de belasting Ergens vereist door Express Company doen.).
 3.Unsuccessful of fout
 *** Wij zijn niet verantwoordelijk voor terugzending indien u ons een onjuist of onvolledig adres.
 *** Voor de klanten die niet uw pakket niet ontvangt binnen 12 werkdagen,
 contact op met uw plaatselijke postkantoor ASAPAlways kan rechtstreeks contact op met het plaatselijke postkantoor met je ID-kaart of een ander geldig certificaat en het exemplaar dat u kunt afdrukken wanneer inloggen naar uw geregistreerde account op onze website.
Terug